
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom oferujemy trzy sposoby składania zamówień:
Tradycyjny - kontakt osobisty z naszym biurem.
Wygodny - przesłanie dokumentów do tłumaczenia drogą elektroniczną, wpłata zaliczki i odbiór w wyznaczonym terminie w naszym biurze lub przesłanie tłumaczenia mailem, pocztą lub kurierem po uiszczeniu całej zapłaty.
Ekspresowy - wypełnij zamówienie on-line, prześlij nam dokument do tłumaczenia, a my natychmiast przystąpimy do realizacji zlecenia. Przetłumaczone dokumenty prześlemy mailem, pocztą lub kurierem.
W razie pytań skontaktuj się z obsługą sekretariatu: 85 732 93 41
Wypełnij formularz. Nie zapomnij dołączyć dokument do tłumaczenia.
Po wysłaniu zamówienia otrzymają Państwo wycenę na podany adres e-mail. Po akceptacji wyceny należy uzgodnić z przedstawicielem biura przyjmującym zlecenie usługi tłumaczeniowej formę zapłaty .